Egyszerű: felszállás után látszik, amint a lábait behúzza a gép testébe, tehát nem kell a saját lábait használnia a leszállásnál: a gépnek vannak rendes futóművei: hátul látszik egy elég nagy kerék, elöl meg vagy egy kisebb van, vagy egy csúszka, ami ilyen kis gépnél bőven elég. Leszállni meg az úgynevezett kilebegtetéssel lehet, kb. fél méterrel a föld felett lassan repülve míg csökken a sebesség, majd hirtelen felfele kormányozni, ami megnöveli a légellenállást annyira, hogy szép finoman lehuppan, jelen esetben a hátsó kerékre helyezve a súly nagy részét. Egy átlagos vitolrázórepülő kb. 65-70 km/h sebességnél teszi ezt, ez viszont sokkal könnyebb lévén, kisebb sebességgel is leszállhat.
én akkoris kíváncsi lettem volna a landolásra is. Nem vagyok járatos a normális vitorlázórepülők landolásában sem
Semmi gond a földetéréssel, vannak kerekei, úgy száll le mint akármilyen normális vitorlázórepülő.
Összesen: