Vicclap.hu - viccek "" keresés eredménye, 63 . oldal

2025. december 17.
Ma Gál névnapja van.

Keresés:

Menü:

Bejelentkezés




Szűrő



Tab icon
Tab icon
Tab icon
Tab icon
Tab icon

Follow vicclap on Twitter

Kategóriák

Viccek minden mennyiségben

Fekete Angyal

10 jel ami arra utal, hogy Ön a Fekete Angyal kórházi osztályán fekszik:
1: Napról-napra több a zsemle mint a beteg.
2: Csak a boncolás után írják ki röngenre.
3: Mindig a nővérszobától legtávolabb fekvő beteg hal meg.
4: Az osztályon egyre csak gyűlik a bontatlan narancslé.
5: A kórlapon az életkort kis keresztekkel írják.
6: Aki a WC-re menés 2 perces időátlagát nem futja le, az meghal.
7: A nővérhívó a "Rekviem"-et játsza.
8: A betegfelvételen csak azt kérdezik meg, hogy fél-e a szuritól.
9: A morfingyár 200db golyóstollat küld a korháznak, mint legkedvesebb megrendelőjének.
10: Egy vaskos jegyzettömbbel mejelenik Robin Cook.

Beküldte:Kaszás Kornél <2001. március 1>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Tíz dolog, amit csak a nők értenek

1. Hogy néha 5 pár feketecipő sem elég.
2. Hogy mi a különbség a törtfehér, a halványvajszín és a krémszín között.
3. Hogy sírni néha olyan jó.
4. Hogy a 9990 forint miért csak 9000.
5. Hogy mitől fogyókúrás ebéd a saláta, a diétás cola, és egy nagy adag vaníliafagyi epres tejszínhabbal.
6. Hogy milyen érzés kiárusításkor feleannyiért hozzájutni egy olyan darabhoz, amire tulajdonképpen semmi szükség nem volt.
7. Hogy minden fürdőszobamérleg rosszul kalibrált.
8. Hogy egy jó pasit nehéz találni, de egy jó fodrászt majdnem lehetetlen.
9. Hogy egy telefonbeszélgetés 2 nő között miért nem lehet 10 percnél rövidebb?!
És persze mindezeken felül a legfontosabbat:
10. A TÖBBI NŐT!

Beküldte:tlj <2001. február 28>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Humoros kommentárok

Rádiós, televíziós műsorvezetők bakijai Amerikából:

"Damien Hirst igyekszik hétköznapi tárgyakat alkalmazni, mint például egy cápa formalinban."
-- Radio 4, divatműsor vezetője

"Az utcai hoki nagyszerű a gyerekek számára. Gyorsaságra, versenyszellemre neveli őket. És ami a legfontosabb: távol tartja őket az utcától."
-- Radio 1 hírolvasó

"Szóval, a legutóbbi filmje a 'George Best élettörténete' címet viseli. Elmesélné, miről is szól ez a film?"
-- George Gavin, Sky Sports

"Ezen a távon ez volt minden idők legjobb ideje, amit amerikai földön úsztak."
--Greg Phillips, Portsmouth News

"...félő, hogy a léggömb kényszerleszállást hajtott végra az Atlanti óceánon. Mr. Branson azonban optimista, és reméli, hogy elérik Amerikát..."
--Radio 4 hírek

"...nos, kevesebb, mint egy kezén meg tudná számolni."
--Jack Elder, Új-Zéland belügyminisztere

"És Nakano megpróbálja megakadályozni, hogy csapattársa, Trulli megelőzze. Ez viszonylag egyszerű, ugyanis Trulli lassabb, mint Nakano."
-- Murray Walker, ITV

"Ez volt a német hadsereg legnagyobb, békeidőben végzett művelete a második világháború óta."
-- ITN

"Ott vannak a fiúk. A bőrgolyók a lábuk között."
-- Amanda Redington, GMTV

"A brit drogtörvényeknek is szükségük lenne egy belövésre?"
-- Radio 4

"Egy csodálatos párbaj 3 férfi között."
-- David Coleman, kalapácsvetés közvetítése, BBC

"Azinger tiszta feketébe öltözött: fekete blúz, kék nadrág, fehér cipő és rózsaszín sapka."
-- Renton Laidlaw

"Az eső előnye az, hogy ha gyors motorod van, nincs előnyöd."
-- Barry Sheene

Beküldte:Sanyi <2001. február 28>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Feliratok

Érdekes feliratok Angliából:

- Tábla egy farmnál: "50 penny egy zsák lótrágya. 20 penny, ha saját maga csinálja."
- Egy használtcikk kereskedés falán: "Mi elcserélünk bármit - biciklit, mosógépet, stb. Miért nem hozza el a feleségét, és köt egy remek üzletet?"
- Egy új városházi épület közvetlenül ünnepélyes megnyitója előtt: "A városháza a megnyitásig zárva tart. A megnyitás után zárva is marad. Nyitás holnap."
- Egy fényképész műtermének ajtaján: "Ebédelni mentem. Ha nem jövök vissza 5 óráig, akkor vacsorázni is."
- Egy diszkó falán: "A SMARTS a város legexkluzívabb diszkója. Mindenkit szeretettel várunk!"
- Futóhomokra figyelmeztető tábla: "Vigyázat, futóhomok! Aki rátéved, azt elnyeli. A járási tanács megbízásából."
- Egy ruhatisztító ablakán: "Ha valaki 30 napnál hosszabb ideig nálunk hagyja a ruháját, azt eladjuk."
- Egy parkolóházban: "Kérjük, a benzinkút közelében ne dohányozzon. Az Ön életénél fontosabb a mi benzinünk!"
- Egészségmegőrző ételeket áruló bolt ablakában: "Betegség miatt zárva."
- Tábla egy szafari-parkban: "Elefántok! Kérjük, maradjanak az autójukban!"
- Tábla egy mezőn: "A farmer bárkit ingyen átenged a mezőn. A bika már nem ilyen jószívű."
- Egy szerviz ajtaján: "Megjavítunk bármit! (Kérjük, hangosan kopogjon, mert a csengő nem működik.)"
- Egy norfolki farm kerítésén: "Vigyázat! Lelövök minden tizedik behatolót, és ma már kilencen próbálkoztak!"
- Egy londoni iroda mosdójában: "A toalett nem működik. Kérjük, használja a lenti lépcsőt!"

Beküldte:Sanyi <2001. február 22>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Értelmes instrukciók

Egy amerikai magazin versenyt hirdetett az értelmetlen főnöki utasítások között. Ezek lettek a nyertesek:

- Holnaptól a munkatársak csak egyedi biztonsági azonosítókártyával léphetnek be az épületbe. Kérjük a fényképeket következő szerdán adják le, a kártyákat két héten belül kapják kézhez (Fred Dales, Microsoft Corporation)
- Az elektronikus leveleket ezentúl tilos információ vagy adat küldésére használni. Kizárólag üzleti ügyben használható! (személyzeti főnök, Electric Boat Company)
- A csapatmunka az, amikor az emberek azt csinálják amit mondok! (marketing vezető, Citrix Corporation)
- A főnökségtől kaptunk egy feljegyzést: "Értesítjük, hogy ma fogunk küldeni egy értesítést a tárggyal kapcsolatban." (Microsoft, jogi osztály)
- Egy nap a főnököm kért egy helyzetjelentést a munkáról, amin dolgoztam. Mikor mondtam neki, hogy holnapra megcsinálom, azt mondta: "Ha ráérne holnapig, akkor holnap kérdeztem volna meg!" (Hallmark Greeting Cards)

Beküldte:Sanyi <2001. február 21>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Háziorvos

Jelek, amelyek arra utalnak, hogy nem a legmegfelelőbb háziorvost választottad:

1. A női mellrákszűrés helyszínéül a Didibárt adja meg.
2. A névjegykártyáján a következő útbaigazítás található: "ha beér a lakókocsi parkolóba, forduljon balra!"
3. A receptre csak annyit ír: "mindennap egy alma".
4. Azt a nadrágot hordja, amit tavaly te ajándékoztál a Vöröskeresztnek.
5. Az a hír járja, hogy a páciensei csak a balzsamozási tudományával elégedettek.
6. A múlt alkalommal kapott Viagra tabletták barna színűek és "M&M" feliratot tartalmaznak.
7. Amikor Viagrát szeretnél feliratni vele, szó nélkül átnyújt egy vékony vonalzót és egy tekercs szigetelőszalagot.

Beküldte:Sanyi <2001. február 20>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Polski Fiat

Amit a Polski Fiat 126-ról feltétlenül tudni kell!

Az ön által vett - esetleg lopott - gépjármű a szocialista ipar csúcsterméke, de ezért kérjük ne keseredjen el! Meg mielőtt önkezével nyúlna a konnektorba, elárulunk néhány közhasznú információt erről az autóról.
A Polski Fiat 126-os valamivel kisebb, mint egy szemetes konténer és valamivel nagyobb, mint egy bernáthegyi kutya ülve. Alakjára jellemző az úgynevezett "cseppforma", mert cseppet sem hasonlít a korszerű, kedvező légellenállású nyugati modellekre. E hátrány kiküszöbölésére a gyár ellátta ezt a modellt különféle extrákkal. Az egyik legfontosabb extrából mindjárt négy darab is van. Ez a kerék (mivel a kerék általában kerek és ettől a Polski Fiat 126 kerekei sem térnek el lényegesen, ezért a kerek részletesebb ismertetésétől most eltekintünk ).
A másik fontos extra a karosszéria, melyet a gyár egyszerre két színben is lefest. Jellemző párosítások: piros-rozsda; sárga-rozsda; fehér-rozsda. A harmadik fontos extra a motor, amely a gépjármű hátsó részében foglalja el majdnem a teljes autót.
Most ismerkedjünk meg közelebbről is a gépjárművel! Miután felismertük, hogy kis Polskival van dolgunk, térjünk rá a beszállás kényes műveletére. Ha nincs nálunk a kulcs, jobb híján a kocsit hátunkra véve hátizsákként használhatjuk. Ha nálunk van a kulcs, keressünk egy kis lyukat az autó jobb oldalán. Miután kinyitottuk a tanksapkát és ott nem tudtunk beszállni, keressünk egy másik lyukat kissé előrébb... Hurrá! Ez az! Most nyissuk ki az ajtót és üljünk be! Figyelem: ha történetesen 47 cm-nél szélesebbek vagyunk, az oldalunkat nyomni fogja a sebességváltó, de ha kb. 120 cm szélesek vagyunk, szórjuk ki az első üléseket, bal kézzel kormányozzunk, jobb kézzel könyököljünk ki az autó jobb oldalán és a lábunk között váltsunk sebességet! De talán térjünk vissza a beszálláshoz: A gépjármű egy értelmiségi, csont és bőr családanyára lett méretezve, ezért ha mi ülve elérjük a kosárlabdapalánkot és be akarunk szállni, előtte feltétlenül keressünk fel egy biztosító irodát!
Ha sikeresen beszálltunk a bal első ülésre, a következőkre kell figyelni:
- amibe a fejünket vertük, az a tető
- amibe a térdünket vertük, az a kormány
- az oldalunkat nyomó sebességváltóról mar szóltunk.
Próbáljuk mozdítani a lábfejünket! Ha nem megy, akkor beszorult a lábunk a pedálok alá. Emeljük ki onnan! A gépkocsiban három pedál található, úgy mint fej, tor és potroh. Mindez lengyelül kuplung, gáz és fék szónak hangzik. Használjuk mi is ez utóbbit! Most a kulcsot dugjuk a kormány - amibe a térdünket vertük - oldalán levő lyukba, amely feltűnően hasonlít az ajtón ill. a tanksapkán levő lyukhoz. /Ha egy nagy kulcstartó miatt a kulcsot nem tudtuk a lyukba dugni, azonnal szálljunk ki és tegyük vissza a levett tanksapkát a helyére!!!/ Most fordítsuk el a kulcsot! Meglepő csendet fogunk hallani...
Nem, ez nem a teljesen hangszigetelt kiskocsi, hanem a gyújtás. Ahhoz, hogy beindítsuk az autót, kotorásszunk jobb kezünkkel az ülés mellett! Itt három kart találunk; két kicsit és egy nagyot. Húzzuk meg a bal oldali kicsit, aztán lepődjünk meg! Megint nem történt semmi. Persze, mert a szivatót húztuk meg. A kis Polski ugyanis szivatóval indul! Most meghúzhatjuk a másik kis kart is. Gyengébb idegzetű autósoknál bevett szokás, hogy ezután megijednek és messzire szaladnak, aztán hónapokig kúráltatják magukat egy távoli szanatóriumban. Készüljünk fel hát egy megrázó élményre!
Jobb esetben beindul az autó. Rosszabb esetben felrobban. Tegyük fel, hogy beindul!
Az az enyhe rángás, ami a fejünket az egyik ablaktól a másikig dobálja, meg nem ad aggodalomra okot. Ha azonban gázt adunk, a hang egy Forma-l-es autó hangjával vetekedik és érezhetjük magunk alatt a 24 lóerő tombolását.
Talán induljunk el! Óvatoskodni felesleges, a gyár ezt az autót ellátta kipörgés gátlóval is, melyet a köznyelv nemes egyszerűséggel csak 24 lóerőnek nevez. így az autónk átlagos útviszonyok mellett sem koptatja indulásnál a gumijait. Pár méter megtétele után tartsunk fékpróbát! Attól nem kell félnünk, hogy kirepülünk a szélvédőn keresztül, de azért tapasztalni fogjuk a négy darab dobfék hatását. Ha ilyenkor kiabálást hallunk, azonnal álljunk meg és cibáljuk ki a gyalogost a kocsi alól! Megfigyelők szerint kétféle gyalogos létezik: gyors és halott. De mivel a halott gyalogos a legritkább esetben kiabál, valamint a gyors gyalogos csak a legritkább esetben kerül kocsi alá, ezért levonhatjuk a következtetést, hogy az autónk olyan gyors, hogy nincs az a gyors gyalogos, aki el tudna menekülni előlünk.
Néhány szó a Polski Fiat 126 menettulajdonságairól:
Ez a gépkocsi gyengén alulkormányzott, ami annyit jelent, hogy ha túl gyorsan megyünk be egy kanyarba, felborulunk, a kormány fölöttünk lesz, így alulról kell kormányoznunk. (Rosszabb esetben alulról szagoljuk az ibolyát.) A gépjármű állórajttal - nagy gázadás, hirtelen kuplungkiengedés - állva marad. Ezért mindig menetközben rajtoljunk! Ha esetleg mégis sikerül az állórajt és ettől a mellettünk álló autóknak lerepülnek a rendszámtáblái, feltétlenül gyanakodjunk arra, hogy rossz autóba szálltunk be!
A kis Polski nevű egyszerű gép használata:
Ismerkedjünk meg közelebbről a kocsi belső terével. Már tudjuk hol van a kormány, a szivató és az indítókar. Az oldalunkat nyomó sebességváltót általában sebességváltásra használjak, ritkábban különböző szexuális hajlamok
levezető eszközeként. Mi most csak az első esettel foglalkozunk, mivel a másik eset nagyfokú autodidaktizmust követel.
Induljunk el az autóval! A sebességváltót ehhez nyomjuk balra fel. Jó! Most miután levertük a tükröt, a sebességváltó karját kicibálhatjuk a tetőkárpitból. Tegyük vissza a helyére és induljunk el még egyszer. Ha most sem menne minden simán, talán nyomjuk be bal lábunkkal a kuplungot. (Nyalókát nyert az a Polski tulajdonos, aki előzőleg ki tudta rángatni a lábát a kuplungpedál alól. A díjat majd postázzuk.) A gázadás növelésével fokozatosan engedjük ki a kuplungot. Ez az!... Most szálljunk ki és tegyünk az előttünk álló autó szélvédőjére betétlapot! Ezúttal körültekintőbben járjunk el! Aki oxigénmaszkot vett fel a nagy gyorsulástól létrejövő légritkulás kiküszöbölésére, az nyugodtan leveheti már most.
Ha sikerült - ezek után végre - elindulnunk, megtettük az első lépést afelé, hogy szilaj paripánkat / kis Polski / a magunk uralma alá hajtsuk. Váltsunk sebességet, ha a motor zajától már kitörtek az ablakaink. Használjuk ismét a kuplungot váltás közben. A kettes sebességi fokozat az egyes alatt van. (Aki most szétszedte a sebességváltót vagy a kocsi alá nézett a kettes sebességi fokozatot az egyes alatt keresve, sürgősen küldje vissza a nyalókát!) Találjuk meg a harmadikat és a negyediket. Ha igaz, most kb. 80-al robogunk az utcán (esetleg szomorúan ülünk egy roncs mellett az árokban). Semmi baj, olvassunk tovább!
A Polski Fiat 126 végsebességét empirikus képletek alapján határozták meg, tehát hitelesek. épp ezért ne próbáljuk ki! (E kézikönyv írója saját gépjárművén megpróbálta túlszárnyalni ezt a borzalmasan nagy végsebességet és tanulságul közre is adja: "kb. 90 km/h sebességnél repült le a csomagtartó fedele, kb. 110-nél vett érzékeny búcsút tőlem a homlokfal és a visszapillantó tükör, úgy 125 körül mondott csütörtököt az ablaktörlő miközben egy szélvédőre kenődött hangyászsünt próbáltam eltávolítani vele. 147 km/h sebességnél törtek ki az ablakok és tépte le a kocsiszekrényt a huzat. 160 körül repült el a fülem mellett egy laprugó köteg és 180-nal esett le a jobb hátsó kerekem. Általában ilyenkor gondol arra először az ember, hogy meg kellene állnia. Nálam a gondolatot tett követte: ráléptem a fékre. Ettől kormánnyal a kezemben berepültem az út mellett békésen legelésző bárányok közé." a szerk.) Álljunk meg most mi is...
A fékezés művelete: eltérően a korszerűtlen kisautóktól a kis Polski kétkörös fékrendszerrel rendelkezik, ami annyit jelent, hogy kétszer kell rálépni a fékre, hogy egyszer fogjon. Az ötletes tervezők a fékpedált magasabbra helyezték a gázpedálnál, ezért lábunkat nem tudjuk közvetlenül átcsúsztatni a gázról a fékre. A gázról először fel kell emelni függőleges síkban pár centire ahhoz, hogy fékezni tudjunk. Ennek előnyei:
- E mozdulat során végig tudjuk gondolni, hogy tényleg fékezni akarunk-e vagy csak testmozgást óhajtunk végezni
- Ha felemeljük a lábunkat, beverjük a kormányba, így az elernyed és szinte rázuhan a fékre, amitől hatásosabban tudunk fékezni (A kellemetlenségek elkerülése végett e művelet után kezünkkel töröljük le a szélvédőbe vert orrunk által okozott vérfoltokat!) Miután megálltunk, nézzünk körül, mi minden található még az erőgépünkben. A kormányoszlopon található baloldalt két nyúlvány, jobb oldalt pedig egy. (Gyengébbek kedvéért: a nyúlványnak se a nyúlhoz, se a ványhoz nincs semmi köze)
A bal oldali karok (nyúlványok):
alsó - világításvezérlő kar
felső - indexkapcsoló kar
király-
ász -
A jobb oldali kar: ablaktörlő. Nevéhez hűen ablakot lehet törölni vele, de jól használható még fésűnek, böllérkésnek, cipőre tapadt szennyeződések levakarásához, nehézfejű idegenek tartós ütlegeléséhez, valamint kisebb krokodilok szájának kitámasztásához. (Sajnos szélvédőre tapadt hangyászsün ellen nem hatásos ellenszer.)
Külön figyelmet érdemel a belülről állítható visszapillantó tükör. Ezen úgy állíthatunk, hogy letekerjük az ablakot és kinyújtott bal kezünkkel a tükröt kényelmesen elérve tetszés szerint mozgatjuk a kívánt irányba.
A Polski Fiat 126 gyermekbetegségei:
1. Gyakran csúfolják. Pl.: Nyuszibusz, Bádogbugyi, Egérkamion, stb.
2. Bukkanónál különféle problémákat okozhat:
a; Nem bukkan! Ezt kiválthatja a túlzott meredekségű bukkanó, esetleg a bukkanó teljes hiánya.
b; A bukkanó után a bent ülők számának megfelelően kerek púpok válnak láthatóvá a tetőn. Ha a kerek púpok mellett hosszúkás is latható lesz, akkor valószínűleg kutya is tartózkodott az autóban.
3. A csomagtartó nagysága konvergál a nullához. Vigasztalódjunk azzal a tudattal, hogy mivel a kis Polski csomagtartójába az utastérből is be tudunk nyúlni, felfoghatjuk úgy is a dolgot, hogy ennek az autónak van a világon a legnagyobb kesztyűtartója.
4. Gyors kanyarodáskor a temérdek lóerő miatt kitör az autó hátulja. Ilyenkor általában a kocsi eleje viszont betör(ik).
5. Ugyancsak kanyarodáskor fordul elő, hogy gyorsan kell tekernünk a kormányt. Jellegzetesen ilyenkor a mellettünk ülő utasunk arca nyolc napon túl gyógyuló alakváltozásokat szenved. Tanácsoljuk, hogy ilyen esetben előzőleg tegyünk a fejére bukósisakot és adjunk a kezébe mentőládát. (Figyelem! A De Luxe modellben már gyárilag bent lógnak a bukósisakok.)
Összegzés: A Polski Fiat 126 univerzális városi kisautó, mert egyaránt működik eredeti és lopott alkatrészekkel is. A városban kiválóan tud parkolni, csak arra kell vigyázni, hogy leengedett ablakokkal ne hagyjuk magára, mert postaládának nézik és beledobálják a leveleket!

Beküldte:Gerigod <2001. február 14>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Idézet

A fiam rászokott a meditációra - ez még mindig jobb, mint ha csak ülne és nem csinálna semmit.
- Max Kauffmann

Beküldte:Sanyi <2001. február 7>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Idő/zavar

A 60-as évek elején az Alaska Airlines-t a szakmában eléggé "amatőr" légitársaságnak tartoták, ami olykor érdekes formában csapódott le:

Helyszín: Anchorage nemzetközi légikikötő.
Idő: kora reggel.

"Anchorage irányítás, idő ellenőrzést kérek."
Hosszú csend...
"Melyik légitársaságtól vagy?"
Még hosszab csend...
"Ah, er, hum, miért, mit számit az?"
"Nos, ha a Pan Am-től, akkor NULLA, NYOLC, NULLA, NULLA. Ha a Wein-től, akkor reggel nyolc óra. Ha viszont az Alaska Airlines-tól, akkor a kis mutató a nyolcason, a nagymutató pedig a tizenkettesen!!!"

-Landigs.com

Beküldte:Cifu <2001. február 3>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:

Körlevél

Oktatásügyi Minisztérium
Népművelődési Osztálya
-----------------------------

K Ö R L E V É L
-------------------

Valamennyi vállalat, állami gazdaság, iskolák, kórházak, valamennyi állami szektorhoz tartozó munkavállalónak Munkahelyeinken az utóbbi időben megszaporodott a munka, a határidők csökkenése, az egymásnak ellentmondó utasitások és rendkívüli munkák miatt munkavállalóink körében nagymértékben elharapódzott az illemtelen szavak használata. Ezek megszünése érdekében az alábbi táblázat életbe lépését azonnali hatállyal elrendelem:

Ülő testrész emlegetése. 110 Ft
Utalás ugyanennek lábbal való érintésére 150 Ft
Sajátjának felajánlása búvóhelyül 200 Ft
Sajátjának felajánlása nyelvvel való tisztitásra... 300 Ft
Bélsár simán.... 100 Ft
Bélsár híg állapotban 150 F
Egyéb bélsárral kapcsolatos kívánság 300 Ft
Megnevezett személyen való székelés 300 Ft
Bélsárban tartozkodásra utalás 200 Ft
Örömtanya említése 200 Ft
Munkahely örömtanyához való hasonlítása. 550 Ft
Kéjnő említése 200 Ft
Kéjnő jelzővel 250 Ft
Kéjnő jelzővel kolléganőre vonatkoztatva 950 Ft
Hímnemű állat nemiszervének említése 400 Ft
Kutyának, lónak teherbehozására buzdítása. 300 Ft
Fajtalankodásra buzdítás. 500 Ft
Mennyben lakó szentek említése .600 Ft

Gyermeki módon történő kifejezésnél 60 %-os árengedmény. Félre nem magyarázható mozdulatokkal való illetlenségi kifejezés 50 %-os felár. Fentiek bármelyikét főnökkel kapcsolatban 70 %-os árengedmény.

Vitás esetekben a döntés a Vállalati Egyeztető Bizottság joga.

Beküldte:Gerigod <2001. február 1>

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:
Előző oldal Következő oldal

Összesen: 852 (86 oldal)

Slide

1 2 ... 61 62 [63] 64 65 ... 85 86

Szerzői jogok Impresszum Adatvédelmi nyilatkozat Hirdessen itt! Súgó