




Kodály Zoltán megkérdezi az egyik rockert, hogy:
- Mit jelent nálatok az a sok JEEEE-JEEE-JEEE-JEEE?
Erre a rocker:
- Azt, amit nálatok az ingyom-bingyom-táliber....
Az Úr megelégeli a világ bűneit, elhatározza hogy egy hét múlva egy új özönvízzel elpusztítja az emberiséget. Ezt dörgedelmes égi szózatban közli is a világ népeivel. Erre a világ vezető politikusai népeikhez fordulnak. Az amerikai elnök tévébeszédet mond:
- Amerikai testvéreim! Egy hetünk van arra, hogy böjtöléssel, vezekléssel, jótékonykodással megpróbáljunk a mennybe jutni!
A szovjet pártfőtitkár is beszédet tart:
- Elvtársak! Nyissátok fel a raktárakat, vigyétek haza az élelmet, a vodkát, egy hetünk van arra, hogy megpróbáljunk jól élni!
Az izraeli miniszterelnök beszéde rövid:
- Zsidók! Egy hetünk van arra, hogy megtanuljunk a víz alatt élni!
Az udvarhelyi vásártéren,
Két székely ül egy szekéren.
Az egyiket hívják úgy, hogy Pali,
A másik neve legyen Dani.
Pali, ö a gazdagabb,
(az is lehet fiatalabb)
Pénze annyi mint a pelyva,
A takarékba, bepakolva.
Esznek, isznak, beszélgetnek.
Mondja Dani:
"Hallod Pali,
Jó barátom vagy te nékem,
Segítenél, hogyha kérem?
Áruld el annak a titkát,
Hogy miből tartassz el te, titkárt."
Mosolyogva mondja Pali:
"Hát ide figyelj komám Dani,
Amint tudod vadászgatok,
a hegyekbe sokat kóbórolok,
Ha meglátok egy barlangot,
Bekiáltok, jó nagyot,
Ha kijön egy nagy barnamedve,
A puskámtól lesz leterítve,
A bőrét azt meg eladom az udvarhelyi piacon."
Egyet gondol, szegény Dani,
Elmegy ő is kipróbálni,
Hát, ha beválik komája meséje
És feljön az ő szerencséje.
Két hét mulva találkoznak.
Tolokocsiban ül Dani,
Azt kérdezi tőle Pali:
"Hát barátom, veled mi lett,
Mi volt az ami úgy tönkretett"
"Jaj te Pali ne is kérdezz,
Hogy lehettél, erre képes,
Felmentem a hegyekbe,
Mélyen be egy erdőbe,
Bekiálték egy barlangba
(Menjél komám te a francba),
Még jó, hogy nem jött rám a dili,
Mikor kijött egy INTERCITY"
Marketing definíciók:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki: "Az a fickó isteni az ágyban!".
Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!".
Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.
- Mi az abszolút lehetetlen?
- ???
- "Kitt, szállj ki az autóból!"
Megkérdezi az egyik részeg a másikat:
- Miért iszol csukott szemmel?
- Mert az orvos azt mondta, mostantól nem nézhetek a pohár fenekére!
Egy részeg férfi megy az utcán, szembejön vele egy apáca.
A férfi jól elveri, és azt mondja:
- Gyenge vagy Batman!
American Airlines:
- Jó napot! Kérek egy repülőjegyet!
- Rendben, semmi akadálya, hányadik emeletre kéri?