Jacko

Jacko

Egy rajongó tetkója.

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:
Előző oldal
Előző oldal
Találomra
Találomra
Következő oldal
Következő oldal

Hozzászólások

2010. március 9 09:51:54

#119
milán999

Csatlakozás időpontja: 2010.01.10
Üzeneteinek száma: 14

pont azt halgatomSmiley

2009. szeptember 2 16:20:34

#117
Su

Csatlakozás időpontja: 2006.05.08
Üzeneteinek száma: 7959

ha már így eltértünk a témától, itt egy kis 6 részes filmecske, amit akár szintén el lehet hinni. már persze annak aki akarja.

2009. szeptember 2 10:40:17

#111
Splashdown

Csatlakozás időpontja: 2008.01.23
Üzeneteinek száma: 132

ok, én a magam részéről befejeztem. más dolgom is akad, ami érdekesebb

2009. augusztus 31 23:24:53

#94
senkiknz

Csatlakozás időpontja: 2008.10.19
Üzeneteinek száma: 1044

Én nem ismerem MJ teljes élettörténetét, de ami a kommenteket elolvasva lejön:

Jacko-t már egész fiatal korában beleerőszakolták a sztárvilágba, az apja, a menedzserei, a paparazzik meg az elvakult többségben írástudó tömeg (mint például Amerikában ugyebár...) számára nem számított, hogy egy életet tönkretesznek, őrületbe majd öngyilkosságba kergetnek valakit. Még szerencse, hogy mi nem ezt tartjuk civilizáltságnak, kivéve néhány szerencsétlent...

látni, hogy a felfogóképességed a nullával egyenlő. mj-al nem az volt a gond, hogy beleerőszakolták a sztárvilágba, hanem az, hogy az édesapja elrabolta a gyermekkorát. a sztárvilággal semmi gondja nem volt. és a a menedzserekkel sem, meg a paparazzikkal sem, sőt még a helyi postással sem Smiley ! és nem volt az őrültségbe kergetve, az öngyilkosságba meg még kevésbbé. a felfogóképességed teljes hiányát senki sem tartja civilizáltnak, emiatt ne nyugtalankodj.

2009. szeptember 2 08:37:36

2009. augusztus 31 01:44:56

#82
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

szerintem szupi a tetkó! és megérdemel jackson annyi tisztességet, hogy ne basztassa tovább az, aki még mindig elítéli ... vagy jót mondjatok róla, vagy semmit! ilyen egyszerű. nem örülne, ha ezeket olvasná, bár szerintem nem nagyon törődne vele, mert nem találna értelmet, hogy felcsessze magát, mivel kb. 15 éve az élete csak erről szólt. pusza evribádi! Smiley

2009. augusztus 30 16:00:59

#70
DelPiero

Csatlakozás időpontja: 2006.06.21
Üzeneteinek száma: 1055

UNDORÍTÓ MINDEN TETOVÁLÁS!!!!!!!!!!

2009. augusztus 30 03:30:25

#67
Splashdown

Csatlakozás időpontja: 2008.01.23
Üzeneteinek száma: 132

ebben az országban mindenki be van szarva, igenis, be van szarva (ha már alpári, akkor legyen alpári), mert akinek van saját, önálló véleménye, azt nem meri hangoztatni, mert a többség azonnal lehurrogja őt. ezért a gyávája beáll a többség mellé, így már hangot mer adni a véleményének.

ez esetben egy énekesről van szó, akinek az életét az apja tette tönkre. hiába keresett tízmilliókat, egy 5-10 éves gyereknek mit számít 10 vagy 50 millió dollár, ha játszani meg nem engedik őt, mert az iskola mellett állandóan ismételnie kellett az együttes tagjaival? a pénz nem boldogít, csak esetleg azokat, akiknek nincs. akiknek meg van, azok egy kicsit tovább látnak az orruknál.

én nem "csöpögök" jacko után, mert ha észrevetted volna saaaaaajtocskám, sehol sem dicsőítettem őt. mindössze fel akartam hívni a figyelmet olyan dolgokra amiket ő átélt és amiket én nem szerettem volna átélni. a süketeknek meg megismétlem még egyszer: nem érdekelnek a dollármilliók. az, hogy mit csinált a millióival, az senkit ne zavarjon, az egyedül az ő dolga, mire költötte. egy dolog az biztos, a milliók nem tették boldoggá őt. az elmúlt gyermekéveket semmi és senki sem pótolhatja, még a milliók sem.

Smiley csillagpontcsillag

2009. szeptember 2 19:19:54

Így van.

2009. szeptember 2 13:17:36
Su

mondjuk tényleg jobb lenne, ha másra költenék, de nem nekik.
egyrészt mivel nem kapják meg a piacon a technológiát, nincs más megoldás, nekik kell kikísérletezni és végigmenni az összes lépcsőn, mint azok akik mára atomnagyhatalomnak vallhatják magukat.
másrészt ez az egyetlen módja annak, hogy megőrizzék függetlenségüket és elkerüljék azt a sorsot ami iraknak és afganisztánnak jutott. kurva gyorsan atomnagyhatalommá kell válniuk, különben vagy lerohanják őket, vagy ugrálhatnak ahogy más fütyül.

2009. szeptember 2 13:12:21

(Azt már tényleg csak zárójelben jegyzem meg, hogy a petróleum nem nyersanyag, és nem hiszem, hogy Irán termel ilyet exportra. De ezt biztos Te is tudtad...)

2009. szeptember 2 12:17:11

Splashdown!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy angyalka tévedett. Nem vagy okos, én sem tartalak annak, és szart sem tudsz semmiről. Egész kommenteket írsz arról, hogy te milyen intelligens vagy, én meg nem. Te nem kifogytál az érvekből, te el se kezdtél érvelni.

Nem nekem forradalmár, hanem nekik. De unom már, hogy szóról szóra el kell magyaráznom minden hozzászólásomat. Azok a terroristák olyan országokban robbantgatnak, akik az ő területeikre küldtek katonákat. Olyan földekre, ahol a civil lakosságnak a szó legszorosabb értelmében az udvarukon, az iskoláikban, a faluikban dúl a háború. Linkeljek képeket? Néhány cikket kikeressek?

"szerintem irán jobban tenné ha a petrolból befolyó dollárokat nem atombombára költené, hanem mondjuk iskolák, kórházak építésére, a nép jólétére, infrastruktúrára, meg ehhez hasonló más haszontalanságokra..." Váó! Most épp tapsolok. De tényleg. Te most szartad ki a spanyol viaszt. Te tényleg nagyon sokat tudsz a közelkeleti helyzetről. Inkább nem próbálom elmagyarázni, hogy miért írtál égbekiáltóan nagy baromságot. Mi lesz a következő? Szólsz a zsidóknak és a muzulmánoknak, hogy ne háborúzzanak, hanem szeretkezzenek?

"ne keverd össze a választási kampányt a sztármániával. nem ugyanaz....." Te keverted össze. De mit is várhatnék tőled? (Költői kérdés, nem kell választ adnod, de ha megteszed, idézek tőled.)

MJ-vel igen, az volt a gond. Nem az apja erőszakolta bele, hogy tönkretegye magát, leessen az orra, és mindenki az ő dolgaival foglalkozzon, aztán bezabáljon egy tonna gyógyszert. Mások is vannak rossz viszonyban a szüleikkel, ő mégcsak nem is éhezett ráadásul.

I-D-É-Z-Z engem Kuba, Irán, Castro, és most már Szálasi dicsőítéséről. Na jó elég lesz egy is. De tényleg, na!

"ha neked a terrorista forradalmár," Ha idézel tőlem olyat, amikor ilyet állítottam, én vagyok a hülye és nem te. Rajta!

"az aki ártatlan embert öl, attól aljasabb szar nem létezik a világon" Mondj egy "civilizált" országot, én mondok tőlük gyilkosokat. Kezdem én! NATO

Mondtam én, hogy bűnös MJ, mondtam? Ennyire értetlen nem lehetsz! De most komolyan! Te beszélsz itt felfogóképességről? Hanyadikos vagy te? Hova jársz? Kisegítőbe?

Tudod néha szeretném olyan egyszerűnek látni a világot mint egy magadfajta.

Egyes fiacskám elmehetsz.

2009. szeptember 2 11:21:58

talán olvasd el a linkelt szöveget is

2009. szeptember 2 11:10:19

Semmi újat nem mondtál ezzel, hogy egyes bölcs mondások eredete vitatható

2009. szeptember 2 10:39:50
Su

"az aki ártatlan embert öl, attól aljasabb szar nem létezik a világon"
biztos? ez pl amerika szívében se semmi. de még talán emlékszünk a német tatára is, aki bunkerben tartotta a lányát. persze az is életben maradt, nem vitás.
de akkor nyergeljünk át halálozási témára. mondj egy olyan országot, ahol nincsenek gyilkosok. a legtöbb helyen államilag finanszírozottak is vannak. vagy nézzük az utóbbi időszak háborús tevékenységeit. pl izrael, ott sem kifejezetten az arabusok az agresszorok, mégis a világ őket tartja terrorista bűnözőnek. hasonló volt a helyzet tőlünk délre, érdekes módon ott mindenki a saját államot alapítani vágyókat támogatta. de nézzük az iraki háborút, ami mára mikor már változtatni nem lehet rajta nyilvánvalóvá vált, hogy megrendezett, mondvacsinált indokkal kezdődött. azt konkrétan népirtásnak lehet felfogni. az afganisztáni háború sem teljesen tiszta és vannak olyan vélemények is, hogy a szeptember 11-hez is töb köze volt a bush féle érdekeltségi körnek, mint néhány tudatlan terroristának. ha pedig ez igaz(az érdekeltségi kapcsolatok legalábbis ezt támasztják alá), akkor azt a saját népe ellen követte el. márpedig miért ne legyen igaz, ha ezt is állítják? ha már jobb mindent elhinni, miért tegyünk különbséget? de nézzük vietnámot, koreát. vagy számos afrikai öldöklést. esetleg a különböző úgynevezett fejlett országok meglehetősen kétes és szuperül titkosított ügynökségeinek tevékenységét. ezek fényében komolyan úgy gondolod, hogy van bármi erkölcsi alapunk lenézni azt a kultúrát?


mj esetében már említettem, most újra megemlítem, az esküdtszék a meglévő bizonyítékok és a saját szimpátiája függvényében hozott egy ítéletet. ez csak azt jelenti, hogy nem ítélték el és nem azt, hogy nem volt bűnös. ettől még bárki úgy gondolhatja, hogy valószínűleg az volt.

2009. szeptember 2 10:25:38

A neten keringő idézetek eredete sokszor kérdéses. Az említett idézetet vagy tíz különböző személynek tulajdonították már, voltak olyanok is, akik átvették és beépítették saját mondanivalójukba, így pedig időnként meglehetősen nehéz eljutni az eredeti forráshoz.

2009. szeptember 2 09:31:10

mindent nem tudok az iráni népről. de amit tudok, az is jóval több, mint amit te tudsz róluk. nem, nem minden országban indulnak be ugyanúgy a tüntetések. van ahol kormányrendeletre indulnak.... Smiley

ha neked a terrorista forradalmár,akkor csak sajnálni tudlak... meg az édesanyádat... igen, én csakis európai szemmel tudom és fogom megítélni a terroristát, mivel ők sem európai szemmel ítélnek meg bennünket!!! az aki ártatlan embert öl, attól aljasabb szar nem létezik a világon. remélem ezt megértetted, mert embernek nem nevezhető az ilyen. méghogy forradalmár..... petőfi megfordulna a sírjában, ha tudná kikhez hasonlítod őt.... Smiley

ne keverd össze a választási kampányt a sztármániával. nem ugyanaz.....

mj esetében az esküdtszék csak kétféle ítéletet hozhatott: bűnös vagy nem bűnös. „valószínűleg bűnös”, (ahogy te fogalmaztad) olyan nincs! az olyan, mint az „egy kicsit terhes”... Smiley

2009. szeptember 2 09:24:48

te hoztad fel iránt, én csak egy kicsit felvilágosítottalak, mert láthatóan abszolút semmit sem ismersz arról az országról. ha nagyon akarod, szívesen felvilágosítlak más országról is, nemcsak irán létezik számomra. bolíviának mondjuk éppen annyi köze van mj-hoz, mint szálasinak, vagy eisenhowernek...

szerintem irán jobban tenné ha a petrolból befolyó dollárokat nem atombombára költené, hanem mondjuk iskolák, kórházak építésére, a nép jólétére, infrastruktúrára, meg ehhez hasonló más haszontalanságokra.... tudom, tudom, ezek nagyon felesleges dolgok (hiszen egy vonalzóval, ceruzával még egy embert sem lehet meggyilkolni), de talán mégis....

"minden népnek olyan a kormánya, amilyet megérdemel" Ez nem egy Szálasi idézet?SmileySmiley Smileyhát ezt alaposan elcseszted, ezzel kimutattad műveletlenséged fokát. még véletlenül sem lehetett szálasi-idézet, ez egy francia filozófus, joseph de maistre (1753-1821) mondása volt.... egy egész kicsit melléfogtál Smiley. vagy talán szálasit akartad ennyire dicsőíteni?

tudod mit jelent az idézni szó? negyedszer kérem, hogy „i-d-é-z-z” engem, milyen szavakkal dicsőítettem amerikát. ezt valahogy csak nem akarod megérteni. ki tudja miért?

2009. szeptember 2 09:20:45
Su

nem is feltételeztem, illetve nem nagyon érdekelt, csak fontosnak találtam felhívni a figyelmedet arra, hogy ha elkezdünk tömegszemléletet(vagy azon keresztül mást) kritizálni, akkor legyünk tisztába azzal is, hogy mindannyian valamilyen tömeg részét képezzük.

a barátnőd állította, hogy az volt és ő kérte ki magának az összes felmerült gyanúsítgatást amit még csak nem is mi találtunk ki és ő kelt minden téren kedvence védelmére. ő pedig elvileg veled van.

2009. szeptember 2 07:53:25

Már megint Irán... te, mi lenne veled, ha Irán nem létezne? Belebetegednél ugye? Nem lenne mit barbározni. Bolíviának és Eduardo Rozsa Floresnek meg végképp semmi köze a témához. Azért tényleg, ne menjünk már végig az egész világon. Majd ha megnyerem a lottót, elmegyek és megnézek Irántól Amerikáig mindent, sőt még más országokat is, de addig is... á hagyjuk, úgyse értenéd.

Iránnak atomprogramja, műholdja van és a legnagyobb nyersanyag exportőr. Na ezen a téren is tanulhatnánk tőle (a lehetőségeinkhez mérten persze). Ez visszafelé haladás? A vallásosságukból kifolyólag pedig nem ítélhetjük meg őket kifogástalanul, csupán néhány részletet. De ha ebbe belemegyek kezdhetem előről, attól a kommentemtől, hogy egy kevésbé liberális országban mi a helyzet. Persze az más kérdés már megint, hogy a háború küszöbén áll, ami miatt akár igazad is lehet, és az 1500 évvel ezelőtti állapotok térnek vissza. De ez meg jósolgatás amihez tényleg nem értek, és szerintem te se.

"minden népnek olyan a kormánya, amilyet megérdemel" Ez nem egy Szálasi idézet? Őt tényleg hadjuk már ki a továbbiakban.

"Mellesleg ott (mármint iránban) is demokrácia van mint pl. Amerikában"
Ez nem dicsőítés, csak a kettős mércét próbáltam tompítani. Tudod a barbározás miatt.

Ja és a nyugat a Hamaszt tartja terror szervezetnek, a kelet pedig az amerikaiakat megszállónak. Meg a többi társadalmat ami oda küldött katonákat, mint hazánkat is.

"Te akkor magasztaltad Amerikát, amikor én Iránt, vagy Kubát, vagy Ayatollahot, vagy amikor barátomnak fogadtam Castrot." Ha elfelejtetted volna.

2009. szeptember 1 12:38:21

A 72% csak egy statisztika, nem kérdezik meg, hogy ki az aki csak szótagolva, és ki az aki folyamatosan tud olvasni.
"azokat sem, akik képtelenek racionálisan gondolkodni, akiknek szükségük van egy vezetőre, mert képtelen önállóan gondolkodni"

Ezek szerint te mindent tudsz az iráni népről. Valószínűleg mindenkit személyesen ismersz arra. Mintha nem minden országban ugyan úgy indulnának be a tüntetések. Persze itt keményebbek a megtorlások igen, de ezt már korábban is megírtam.

"rán aktívan támogat (finanszíroz) különböző terrorista csoportokat (mint például a hamas-t)"
Ajánlom Akárki linkjét. Nekünk terrorista, nekik forradalmárok. Ha megint európai fejjel ítéletet mondasz róluk, akkor arra már semmiképpen nem adok választ, mert azzal csak a beképzeltségedet bizonyítod.

MJ sztár volt, és nem politikus. Nálunk talán nincs személyi kultusz még ma is? Nézz körbe a következő választási idényben, hogy hány politikus képe lóg a villanyoszlopokról. Persze igen, nálunk bárki össze is firkálhatja.

"én is kérem a linket, miszerint mj-t bűnösnek nyilvánította volna a bíróság... nem az ártatlanságot kell bizonyítani, hanem a bűnösséget!" Egy szóval nem írtam, hogy bűnös.
Tehát: "zarkavarás történt és csak PR fogás volt az egész."

delev ennel iMM

2009. szeptember 1 12:02:27

na már megint amerika.... te, mi lenne veled ha amerika nem létezne? belebetegednél, ugye? jobban megérteném, ha bolíviáról beszélnél, elvégre amerikában tudtommal még nem lőttek agyon magyar "terroristákat".....

vigyázz a kifejezésekkel. nem mondtam, hogy iránt "kell" utálni. nem kell. én csak a személyes véleményemet fejtettem ki iránnal kapcsolatban. azt állítottam, hogy irán egy barbár ország. ha abból indulunk ki, hogy minden népnek olyan a kormánya, amilyet megérdemel, azt hiszem akkor helyben vagyunk. a 72 %-ban benne vannak azok is akik éppenhogycsak ismerik a betűket? mert azokat nem sorolnám az írástudók körébe. sőt, azokat sem, akik képtelenek racionálisan gondolkodni, akiknek szükségük van egy vezetőre, mert képtelen önállóan gondolkodni. kiterelik őket, mint a birkákat a város főterére és tüntessetek amerika ellen! ezt nevezed fejlődő országnak...fejlődik, de merre??? szerintem visszafelé. ha így folytatják, 50 év múlva ugyanazon a szinten lesznek, mint 1500 évvel ezelőtt mahomet idejében. és arról még nem is beszéltem, hogy irán aktívan támogat (finanszíroz) különböző terrorista csoportokat (mint például a hamas-t) a közel-keleten, különösen libanonban és palesztínában.

Mit tanulhatunk mi irántól??? amerikában mj-t sztárolják, iránban meg khamenei-t... azzal a különbséggel, hogy amíg amerikában kritizálhatják mj-t, iránban szigorúan tilos kritizálni az ayatollahokat. ez egy kicsit erőltetett dolog volt, szerintem többet tanulhatnánk angliától, vagy franciaországtól, sőt még akár luxemburgtól is! Smiley vedd észre, hogy itt luxemburgot magasztaltam, nem amerikát Smiley.

én is kérem a linket, miszerint mj-t bűnösnek nyilvánította volna a bíróság... nem az ártatlanságot kell bizonyítani, hanem a bűnösséget!

Mellesleg ott (mármint iránban) is demokrácia van mint pl. Amerikában. ez csak egy idézet tőled. de én még mindíg nem kaptam egyet sem. hol is magasztaltam én amerikát???

2009. szeptember 1 11:18:27

Nagyszerű, végre hoztál egy konkrét példát, hogy miért nézed le Iránt. Én csupán három példát hoztam, hogy miért utálom az amerikai képmutatást, amit demokráciának neveznek. (Emlékeztetőül: O.J. Simpson, a 12 éves terrorista, közel-keleti háború. De nem kellene megerőltetnem magam, hogy folytassam a sort. Nem olyan durva a példád. Átélni az lenne, de a történnek ennél durvábbak is napjainkban nyugaton, keleten egyaránt. Miért épp Iránt kell utálni? A mókus és a patkány közt is csak a média a különbség.)

Én sem magasztaltam senkit és semmit, mégis jöttél azzal, hogy Ayatollah meg Castro a barátom, meg imádom Iránt. Idéznél tőlem olyat amiből erre a következtetésre jutottál?

Te Iránt kapásból lebarbároztad. Egy egész nemzetet. (28% az írástudatlanok száma, ami nagyon magas, de nem a többség. Az 72% csak hogy ne kelljen számolnod.) Gratula.

"néhány barbár országban (mint például iránban ugyebár...) elég a gyanú ahhoz, hogy valakit bűnösnek nyilvánítson az elvakult, többségben írástudatlan tömeg. szerencsére mi ettől civilizáltabbak vagyunk, kivéve egynéhány szerencsétlent..." Itt kezdődött kettőnk közt a személyeskedés.

Azt tanulhatnánk Irántól, hogy nem lenne szabad engednünk, hogy így elfajuljon valakinek a sztárolása, mert akkor akármilyen tehetséges, idegösszeomlást kap, előbb utóbb túllövi magát gyógyszerrel, oszt vége van. Itt megjegyezném, hogy MJ sokra ment a nyugat civilizációval.

MJ-ről pedig nyálasan ömlengsz, hogy többet adott a világnak, mint amennyit kapott tőle. Hogy oda ne rohanjak. Én nem ismertem, és nem emlékszem arra, hogy a személyes dolgait firtattam volna, csupán a bírósági ügyét. Amiről nem született meggyőző befejezés. Vagy, ha igen, kérem a linket hogy a rágalmazókat lecsukták, máskülönben azt mondom, hogy szarkavarás történt és csak PR fogás volt az egész.

2009. augusztus 31 23:04:03

ami a beszari tömeget illeti, nem rád céloztam, és nem is senkiknz-re. személy szerint saaaajtocskára, aki majd elolvadt úgy dicsérgetett, de viszont engem rendre utasított az alpári stílusom miatt, akkor is amikor előzőleg már elnézést kértem az alpári stílus miatt. hiába, vannak akik szeretnek ismételni.

mj nem volt szent ember, sem tragikus hős, ezt sosem állította senki. mindössze egy olyan ember volt akinek az életéért nem cseréltem volna ki az enyémet, akkor sem, ha milliárdokat adnak hozzá. a pozitív oldalát pedig már mindannyian kihangsúlyoztuk, felesleges hozzátenni.

2009. augusztus 31 19:40:48

erősen kétlem, hogy mondana neked valamit ez a név: zahra kazemi. ő egy kanadai fényképész-újságírónő volt. addig volt, amíg az iráni rendőrség illegálisan le nem tartóztatta, börtönbe vetette, megkínozta és halálra verte..... 2003 június 23-án letartóztatták, 26-án súlyos sérülései miatt a teheráni kórházba szállították, ahol július 11-én sérüléseibe belehalt. az akkori iráni alelnök mohammed ali abtahi beismerte, hogy a kanadai nő halála valójában gyilkosság volt. de a vádlottakat mindet felmentették. a holttestét mind a mai napig nem adták ki kanadának. kérdezted mennyire ismerem az iráni igazságszolgáltatást…. mindössze ennyire ismerem, de azt hiszem ebből ennyi is elég volt. legalábbis nekem.

2009. augusztus 31 19:32:38
Su

a tömeg, mint emberek csoportja lehet beszari, hiszen ezért verődik össze. mondjuk lehet így is felfogni, meg úgy is, hogy egymásból merítenek erőt, hogy hangot adjanak egy véleménynek. de maradjunk a beszarinál, ha neked ez tetszik. legyenek azok. a kérdés csak az, ki tartozik a beszari tömeghez. ha jól emlékszem nem én voltam "veled". bocs.
eltékozolta az életét. bűn vagy sem, ez van. de nehogy már be kelljen állítani emiatt egy szent embernek, vagy akár egy tragikus hősnek, aki mindent megtett másokért, mert ez nem igaz. jót meg akkor se fogok senkiről mondani, ha nem igaz. még akkor sem ha meghalt.

2009. augusztus 31 10:21:47

Furcsa mód nem sok érvet hallottam tőled, bár el is kanyarodtunk a témától.

Kérdeztem mennyire ismered az Iráni igazságszolgáltatást. Nem válaszoltál, csak szidtad az ottani rendszert. Ez aztán érv. Állandóan azt hajtogattad, hogy szeretem Iránt, aztán már Kubát is. Egyiket se szeretem, mindkettő csak van. Felhoztam a military-industrial complex-et. Nem kaptam választ. Elmondtam, hogy Amerikát és Iránt tényleg nem lehet egy kalap alá venni, és csak összehasonlítottam. Azt írod, hogy egy kalap alá vettem. Aligha hiszem, hogy tudod te mit is jelent az a kifejezés, hogy IQ, de most le ne írd a wikipedia meghatározását azért. Én csak pár apróságot emeltem ki Iránról, de te az egészet lefikáztad.

Se válaszolni, se érvelni nem tudtál. Aligha hiszem, hogy te rendelkezel érettségivel egyáltalán.

ui.: He-be-gek-ha-bo-gok-da-do-gok.

2009. augusztus 31 08:56:40

hát igen, így jár az aki kifogy az érvekből vagy aki eleve nem is rendelkezik érvekkel. mit csinál az aki nem tud érvelni? elkezd hülyézni. ezzel megoldottnak hiszi a problémát. sajnos idáig jutottál. Smiley

és most mit vársz tőlem? hogy elkezdjelek én is hülyézni téged? akkor már boldogabb leszel? bár érvekből nem fogytam ki (nem volt nehéz... ilyen lökött vitapartnerrel, mint te!) de csak azért, hogy a kedvedben járjak és hogy boldoggá tegyelek, íme: HÜLYE VAGY!!!

2009. augusztus 31 01:16:03

hiába, aki nem tudja felfogni, az nem tudja... az intelligenciát meg nem árulják a sarki boltban.... Smiley

2009. augusztus 31 01:11:03

Ez a tömeg amit látsz baloldali, a bekiabálók pedig jobboldaliak. A tömeg nem gyáva, hanem ellenséges. Ismétlem antikommunista vagyok, ne magyarázd bele, hogy MSZP párti vagyok. A jelenlegi jobboldali pártok mellett sem vagyok elfogult.

Úgy írsz ebben a komentedben mint, ha ismerted volna Jacko-t. Vagy profi pszihiáter lennél?

Winston Churchill sem rendelkezett egyetemi végzettséggel, de megnyert egy világháborút, a kor egyik szuperhatalmának első embere ként. (A monarchiát hadjuk, és azt is hogy Amerika is benne volt a dolgokban.)

És most figyelj jól és figyelj nagyon. Leírtam, hogy Amerika korunk egyetlen szuperhatalmának számít. Irán pedig fejlődő ország. Amerika fejlett, Irán fejlődő. Tudom, hogy a kettőt nem lehet összemérni bizonyos tekintetekben. De nézz utána alaposan, hogy Eisenhower miért nevezte Amerikát "military-industrial complex"-nek, és rájössz, hogy amit az imént leírtál az csak a megnevezésekben tér el az USA-tól. De csak ha alaposan utánanézel. Ettől függetlenül tény, hogy ott nagyobb az általános jólét.

2009. augusztus 30 22:44:13

Ezt gyönyörűen megfogalmaztad. De az egyetlen probléma az, hogy se engem, se téged se Su-t se juckót se angyalkát nem érdekli valójában ez a lószar. A vita a pedofil botrányain robbant ki. Azon, hogy az senkit se érdekelt, hogy pedofil-e vagy sem (mármint még életében), mert hát olyan jól zenélt, meg minden.

Ha a szerencsétlen gyerekkora érdekel, akkor kíváncsi lennék hányszor emeltél hangot az afrikai éhezők mellett, és hányszor adakoztál jótékonysági szervezetnek. Te kis empatikus érzékeny-lelkű balhere.



2009. augusztus 30 22:08:17

Azt abból gondoltam, mert egy illető felhívta a figyelmem egy budapesten „lezajlott” tüntetésre, vagy ünneplésre ( http://www.youtube.com/watch?v=4PfWYAo9rs4&feature=related bár nekem jobban tetszett ez a verzió: http://www.youtube.com/watch?v=QhJF4IhNYSk&NR=1 )ahol a a néma, hallgatag tömegből a rendőrség hangos sün! sün! kiáltásokkal kiemelt egy hangosan, de békésen tüntető polgárt. A tömeg ahelyett hogy hangot adott volna tiltakozásának, inkább megpróbálta elhallgattatni a tüntető férfit. Az egész tömeg beszarott, egy ember mert beszélni, de a sündőrség bátor, de röhejes emberei elhurcolták őt. hogy milyen jogon??? Jó kérdés... de talán ha a tömeg ki merte volna nyitni a száját, akkor nehéz lett volna a rendőröknek elhurcolniuk 5 vagy 10 000 embert sün-formációban! Ennyit a beszari tömegről és ezek után lehet sértődni, ha úgy gondolod, hogy az a tömeg nem volt gyáva. Lehet, hogy elszántnak tűntem, de nem voltam az. Mindössze meg merem mondani a (saját, önálló és független) véleményem bárkinek, bármikor, akár tetszik, akár nem.
Lehetséges, ha pszichológusokra költötte volna a pénzét talán jobban járt volna. De ezt már sose fogjuk megtudni. Ő megpróbálta mesterségesen felidézni és átélni felnőttként azt a gyemekkort, amiben sajnos nem részesülhetett. Ez volt az ő nagy bűne...

2009. augusztus 30 19:14:21
Su

miből gondolod, hogy másnak nem a saját véleménye az ami mellett állást foglal? bocs, de ilyent kijelenteni sértő. ráadásul bármikor megfordítható. a feltételezés tagadása sem egy ember véleménye, tehát akkor te is gyáván állsz egy csoportba. mint mindenki aki állást foglal egy témában. a kérdés az, hogy ki milyen elszántsággal. te nagyon elszántnak tűntél.

senki nem állította, hogy a milliói boldoggá tették. arról volt szó, hogy az általatok állított jótéteményekkel szemben, nem igazán kezdett túl sokat a vagyonával. se a maga se más üdvére. teszem azt jobban járt volna, ha agyturkászra költi azokat a pénzeket amit a plasztikásoknál hagyott.

nagyon sok embernek az életét tették tönkre mások, akár a szüleik, vagy bárki más, de felnőtt korba lépve mindenki a saját tettéért felelős, azért hívják felnőtt kornak. ne fogjunk már mindent a csúnya szülőkre és mentsünk fel bárkit is bármi alól ilyen ostoba frázisokkal.

2009. augusztus 30 08:58:50

2009. augusztus 27 21:14:12

#65
Su

Csatlakozás időpontja: 2006.05.08
Üzeneteinek száma: 7959

na akkor ennek örömére hallgassunk egy kis zenét

vagy járjunk a holdon

2009. augusztus 27 19:49:11

#55
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

na jólvan ... ide se írok többet. semmi értelme olyanokkal vitatkozni, akiknek külön élevezet csesztetni másokat, és még röhögnek is rajta.

Su

inkább nevessünk, mint sírjunk. de ha ez vigasztal, nem ellened van, hanem érted.

2009. augusztus 27 20:44:10

Ne foglalkozz a többiekkel, csináld a dolgod Smiley ...

2009. augusztus 27 20:07:45

2009. augusztus 27 19:05:23

#45
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

a zenéjétől és egyéb tevékenységeitől ellentétben igenis sajnálatraméltó élete volt, akár tetszik egyeseknek, akár nem .... itt nincs helye más szerencsétlenségével példálózni, mert ez a kis oldal is MJ-ről szól. bár eredetileg csak egy tetkóról Smiley egy büdös szóval nem mondtam, hogy más emberek nem is léteznek, hogy más ember nem nyomorog. dehogynem nyomorog! és MJ rajtuk próbált segíteni. más előadó munkássága, jótékonykodása és zsenialitása is fontos természetesen. de MJ-nek korzsakalkotó neve van, és nem fog eltűnni, akármennyire is zavaró.

Eddig csendben olvasgattam ezt a vitát, néha jól szórakozva, de itt egy picit kiakadtam. Mi az, hogy " igenis sajnálatraméltó élete volt"? Rajta kívül ki tehet róla? És itt ne gyere a zsarnok apjával, meg a sanyarú gyerekkorával, mert az sem mentség rá. Neki aztán meg lett volna a lehetősége, hogy "normális" életet éljen, miután felnőtt és kikerült az apja felügyelete alól. Az, hogy mégsem lett így, semmi másnak, mint az emberi gyengeségnek a jele. Könnyebb játszani a szegény, hányatottsorsú, meg nem értett művészt, mint megrázni magát, és változtatni... De hogy ezért még sajnáljam is..., na, azt azért nem.

A zenéjéről meg annyit, hogy van, aki a Tankcsapdát szereti, van, aki a Zsédát, erről én nem vitáznék, nem vagyunk egyformák. Személy szerint én a Thriller lemezét imádom a mai napig, a Bad már nem annyira jött be, azóta meg nem foglalkoztam vele, mert vagyok olyan hülye, hogy akit nézni nem bírok, azt hallgatni sem nagyon...

2009. augusztus 27 20:55:41
Su

de, el fog tűnni. elég hamar. semmi sem tart örökké. a bálványok és a hírnév sem.

2009. augusztus 27 20:38:47

2009. augusztus 27 18:59:24

#43
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

egyébként .... csak úgy közlöm, hogy nem az a túlzás, ahogy én írok MJ-ről, hanem az, hogy a rosszindulatú szóbeszédek halála után sem hagynak alább ... na, ez az, ami a legnagyobb szégyen vele kapcsolatban! mert ha már olyan sokan kimosolyogták életében a furcsaságai miatt, legalább holtában kéne tisztelettel beszélni róla, amit én meg is teszek veletek ellentétben. innentől kezdbe mindegy, hogy mennyire volt emberi roncs, mert igenis a munkássága volt az, amiért el kell ismerni, ti meg kiforgatjátok a szavaimat. de nem tud érdekelni, mert tudom, hogy igazam van. nem engem, hanem magatokat kéne lehülyézni. Smiley ennyit erről!

Su

nem forgatjuk ki, csak szembeállítunk vele. ez is egy apró különbség.
egyébkén való igaz, halála után érdektelen, hogy milyen volt az életében, kár vele foglalkozni. neked is. de ha már így felhoztad a témát....

2009. augusztus 27 20:27:48

2009. augusztus 27 18:16:02

#41
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

értelmetlennek látta az állandó harcot, az erőszakot, a háborút, az öldöklést semmitmondó dolgok miatt. a szövegei sokat elárul a gondolkodásáról, és foggal-körömmel harcolt a jobb életért. és ti, tisztelt rosszindulatú hozzászólók: ti mit tettetek a világért? SEMMIT! mert természetesen eszetek ágában nincs, hiszen egymásra vártok, hogy lépjen valaki. annyira kockák vagytok, hogy hihetetlen!!

Su

ugyan, mit tett a lehetőségeihez mérten? semmit. legfeljebb írt pár dalt. még ha jók is, a megváltáshoz kevés. persze világos, hogy pénzzel sem lehet megváltani a világot, de akinek lehetősége van vele jobbá tenni, annak nem biztos, hogy a plasztika sebészek útján kellene ezzel próbálkoznia. mert ugye azt tudod, hogy azoknál nagyságrendekkel többet hagyott, mint amibe a csodaországa került? ráadásul én még emlékszem milyen előzményei voltak ennek a beruházásnak és akkor inkább tűnt az egész befektetésnek, mint jótékonyságnak.
azért szentet most már ne csináljunk belőle.

2009. augusztus 27 20:21:47

2009. augusztus 27 16:12:30

#35
Splashdown

Csatlakozás időpontja: 2008.01.23
Üzeneteinek száma: 132

nem hiszem, hogy itt bárki is piedesztálra helyezte az embert. legfeljebb a művészt. mint művész, zseni volt. a mozgása korszakalkotó volt, amivel elkápráztatta a világot. sokan utánozták őt, több-kevesebb sikerrel. még a senkiknz által agyonracsodált demokrata ayatollahok is a zenéjére táncoltak Smiley. a cupák miatt meg ne irigykezzetek, ha a csatamezőre nem is, de talán az ágyra hamarosan sor kerül Smiley.

na, elégedettek vagytok Smiley?

Su

nem, nem gondolok.
mi értjük, te nem érted, hogy értjük.
nem, nem azért gondoljuk, hogy buta vagy, mert más a véleményed.
és nem, nem mi estünk neked először. te kezdted. tiéd az első hozzászólás és te kezdted először cáfolni/tagadni a vádat ami a kedvencedet érte. ja és te csináltál a talánból bizonyosságot.
gyengébbek kedvéért: vélemény: "valószínűleg pedofil lény" válasz:"az nálad mit jelent, hogy "valószínűleg"? ... csakert valahol ezt olvastad, akkor már biztosan úgy volt?"
ha jól számoltam, legalább 3x próbálták különböző hozzászólásban felhívni erre a figyelmedet, de eddig nem nagyon tűnt fel, úgyhogy ne nagyon csodálkozz, ha nem tartanak szellemi óriásnak. megsértődni, meg a mártír halálát eljátszani pláne nem kell, az már a kedvencednek sem állt jól.

2009. augusztus 31 10:35:41

már megbocsáss ... nem vagy te egy kicsit beképzelt? ... nem gondolsz egy parányit többet magadról mint kellene? mert ugye ugyanúgy lukon szarsz mint én, vagy a többi ember ........ csak úgy megjegyeztem, nem kell válaszolni. és igen, jackson is lukon szart mint a többi ember. csak az a kár, hogy nem értitek, hogy mit akarok mondani vele kapcsolatban, mert csak azt látjátok, hogy eltúloztam, elferdítettem valamit, aminek szerintetek nincs valóságalapja, és mivel nem egyezik a vélemenyémem a tieitekkel, akkor már rögtön hülye vagyok ..... jellemző ... dehát minek is erőlködjek, ha nektek csak sértegetésre futja? ... és nekem senki ne jöjjön azzal, hogy én is ugyanezt csinálom itt, mert ti estetek nekem először!

én kérek elnézést, de ezt most nem bírtam megállni .... Smiley

2009. augusztus 30 23:09:45
Su

nem, egész biztosan nem, individuum vagyok a magam egyedi zsenialitásával és korlátaival együtt. a gyerekeim is zsenik lesznek és az ő gyerekeik is és mindannyiuknak meg lesz a maguk öntörvényű egyedisége. ez pedig így helyes. viszont az biztos, hogy mindezt bálványimádás útján nem lehet elérni.

2009. augusztus 27 20:24:59

vicces, hogy ezt épp te írod.
egész élvezetes volt olvasni a csatározásaitokat

2009. augusztus 27 19:36:19

hát ... nem hülyébbek, mint a tieid. de most már fejezzük be ezt a meddő vitát, mert személyeskedéssel nem megy senki semmire. elég gyerekes ez szerintem.

2009. augusztus 27 19:33:47

Mindenképp használjatok óvszert, mert nektek kettőtöknek nagyon hülye gyerekeitek lennének.

2009. augusztus 27 19:27:30

nem elég nyálas? nem baj Smiley

2009. augusztus 27 19:12:50

jóvanna Smiley

2009. augusztus 27 19:09:24

ne írd le, jó, hogy van Smiley üdítő színfolt ebben az egyformaságban Smiley

2009. augusztus 27 19:07:22

belőled nem kéne még egy, az biztos .......

Smiley

2009. augusztus 27 18:18:21
Su

az óvszer fontos, el ne felejtsd, kár lenne osztódnotok.Smiley

2009. augusztus 27 18:01:52
Su

a művészt a művein keresztül lehet elismerni, nem pedig úgy, hogy a vélt vagy valós defektjeit igyekszünk tagadni, vagy elkendőzni. hitler is zseni volt, még inkább mint a bálványotok, mégis csak az idióták keresnek igazolást a tetteire. ha ezt nem tudjátok szétválasztani, akkor a hiba a ti készüléketekben van, nem máséban.

szépen összeilletek. egész biztosan nem lesz egyikőtöknek sem kisebbségi komplexusa a másikkal szemben.

2009. augusztus 27 17:59:05

bizony Smiley én már beraktároztam óvszerből (szép színesek Smiley) meg síkosítóból Smiley majd viagrát is beszerzek, mert velem iramot kell tartani SmileySmileySmiley

2009. augusztus 27 17:35:00

2009. augusztus 27 11:21:07

#32
Akarki xD

Csatlakozás időpontja: 2009.07.20
Üzeneteinek száma: 19

höhöhö

2009. augusztus 27 01:27:02

#28
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

csak olvaslak titeket, és nem győzök mutogatva mosolyogni egy-egy hsz-en Smiley annyira felesleges még halála után is támadni. nem voltatok az ő helyében. neki egyedi pozíciója volt, és nem tudom, hogy miért érzitek túlzásnak, mikor ehhez hasonlókat írok róla. veletek ellentétben én legalább igyekszem felfedezni benne azt, amit eddig sajnos nem láttam. vagy beszéljetek róla normálisan, vagy ne írjatok ide. a mocskolódás nem vezet sehova. nem, ismétlem nem veszek cd-ket. minek? ismerem a számait, vagy megkeresem a youtube-on, vagy momun, ha hallani akarom. vannak eredeti kazettáim tőle. nekem ennél több nem kell. de azért tök jó, hogy hányan vagytok, akik nem szeretitek MJ-t, mégis idejöttök hurrogni. ez annyira jellemző ....... Smiley

Su

de minek, ha nincs értő közönsége? disznók elé gyöngyöt

2009. augusztus 27 20:42:25

„a zenéje jó volt, kiemelkedően jó, emberileg meg egy defektes roncs."

Ez így egyszerű, és nagyszerű. Összefoglalta az előző 29 hsz tartalmát. Su, te drága, ha egy kicsit előbb pattant volna ki ez a gondolat a fejecskédből, rengeteg velesleges blabla elkerülhető lett volna Grat SmileySmiley

Te meg Splashdown, kérlek ne szidj alpári ember módjára olyan embereket, kiket nem ismersz, csak azért, mert 'csöpögsz' Jacko után...
Félre ne érts, imádom, egyszerűen nem tudok betelni a személyével. Kétségkívül a "pop királya" volt. A pedo témát meg hagyjukSmiley


2009. augusztus 27 19:25:07
Su

bocs, de más dolog szeretni a zenéjét és más dolog csöpögni az ember után. te ez utóbbit teszed. a zenéje jó volt, kiemelkedően jó, emberileg meg egy defektes roncs. te meg mégis piedesztálra akarod emelni az embert és nem az alkotásait. a kettő nem ugyanaz. az a tény, hogy te úgy érzed a kedvenced csak támadva van(eleve az, hogy háborúskodásnak fogod fel mindezt, elég gyermeteg dolog és megbocsáss, de felettébb butácska színben tüntet fel. "veled lenni" is a csatamezőn kell meg az ágyban, nem itt, ezt már tudhatnád) azt mutatja, hogy a zenéje másodlagos a számodra és az embert akarod bálványozni, ami azon kívül, hogy az objektivitástól meglehetősen messze esik, mellette egy felettébb primitív emberi viselkedésmintát példáz.

amúgy meg lehet, hogy néhányan idejönnek hurrogni, de te meg idejöttél a hős védő élharcost játszani. na látod ez az ami annyira jellemző.

2009. augusztus 27 08:12:28

2009. augusztus 26 10:02:00

#22
senkiknz

Csatlakozás időpontja: 2008.10.19
Üzeneteinek száma: 1044

Amúgy OJ Simpson is megúszta a börtönt, miután rábizonyították, hogy bűnös, csak hát a rendőr rasszista volt, meg a házkutatás nem terjedt ki az út túloldalán lévő vityillóra, meg a franc tudja. Aki gazdag az utoljára hal. (Kivétel MJ.)

Mellesleg nem vagyok benne biztos, hogy utána néztél ki volt az a Szálasi Ferenc. Jacko tehetségét senki sem vonhatja kétségbe, de ezért nem kell agyon magasztalni. Madonnát is tehetségesnek tartom, de inkább rúgnám fejbe azt az ócska ribancot, mint kezet csókoljak neki.

Amúgy is inkább azokat az újságírókat szidd, akik nélkül soha nem lehetett volna ekkora sztár, de talán egészségesebb életet élhetett volna, az a kihyppózott nigger. Minél magasabbra mászik valaki, annál nagyobbat puffan utána. Akik meg a reflektorfényen kívül maradtak, most csupán az aranytojást tojó tyúkot vesztették el, bár a halálával még többet szakítanak, adnak néhány megrendült interwiev-t oszt vesznek maguknak néhány szigetet abból a pénzből, amiből te mondjuk a lemezét vetted.

Freddy Mercury mellesleg biszex volt, nem csőbuzi. (Na nem mintha az jobb lenne.)

2009. augusztus 26 08:10:21

#21
Su

Csatlakozás időpontja: 2006.05.08
Üzeneteinek száma: 7959

az aki úgy él mint ő, az elmebeteg és különc, nem pedig zseni. van némi minőségi különbség a kettő közt.

ha nem szabad elhinni, hogy pedofil volt, akkor miért kellene elhinni, hogy nem volt az? azért mert nem ítélték el? ugyan, el nem ítélt bűnözők milliószám szaladgálnak a világon, nálunk az országot is ilyenek vezetik, miért ne lehetne köztük popénekes is?

bizonyosság nincs, de lehetőség van. nem mondom, hogy automatikusan el kellene ítélni, de azért túlzás az is, ahogy védik a rajongói.

mellesleg emberi tulajdonság, hogy az aki mindentől fél, olyant keres akitől nem kell félnie és akin uralkodhat. minél inkább fél, annál inkább megvan benne ez a hajlam. ez pedig bizony azt jelenti, hogy ha nem is volt pedo a "fickó", nem állt messze tőle.

az viszont vitathatatlan, hogy tett le ezt azt az asztalra a körülötte zajló botrányokon kívül, ami elismerésre méltó. hogy ez mennyire az ő és mennyire mások érdeme már lényegtelen. én személy szerint a buzikat is beteg állatoknak tartom, de ostobaság lenne emiatt lemondani a queen zenéjéről.

2009. augusztus 26 06:03:57

#20
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

köszi, splashdown! SmileySmiley

Su

nem állítottam, hogy a tapasztalatszerzés mindig örömteli lenne. viszont ez az egyetlen módja annak, hogy valós információkhoz juthassunk. azzal pedig végkép nem értek egyet, hogy jobb elhinni, amit mondanak, mert azzal végkép félrevezetjük magunkat. az egyetlen helyes megoldás, ha egészséges kétkedéssel fogadunk minden információt és igyekszünk mögé látni, hogy legalább esélyünk legyen valamelyest megközelíteni az igazságot.
sajnálatos eset ami az általad említett kanadaival történt, de az érem másik oldalán ott van az is, hogy számtalan, nyugati kultúrából oda látogató megfordult iránban és épen, egészségesen haza is tért. ő feltehetőleg másokkal ellentétben megsértett olyan társadalmi szabályokat, amit az ottaniak nem toleráltak. hogy ezek súlyos, vagy kevésbé súlyos szabályok voltak, vagy csupán valóban egy félreértésen alapuló gyilkosság, azt mi igazán nem tudhatjuk. de hogy jobban megértsd, helyezzük át hozzánk az illetőt és tételezzük fel, hogy az olaszliszkai tanár helyett ő hajtott azon az úton. ma akkor is halott lenne és a bűnösöket a mai napig nem ítélték volna, el, mint ahogy a tanár esetében sem tették. akkor most a te értelmezésed szerint magyarország egésze barbár és a demokráciánk nem nevezhető demokráciának. és igen, bármelyik csúcsdemokráciába áthelyezve találhatnánk ilyen eseteket. ezek az esetek viszont nem az állami rendszert, vagy az országot és népe egészét jellemzik. az egyik legnagyobb emberi hibánk az, hogy a tanult társadalmi szokásoktól eltérő szokásokat képtelenek vagyunk elfogadni és megérteni. ezért könnnyű azoknak a dolga, akik a tőlünk eltérő kultúrákat igyekeznek bemocskolni és ellenséges idulatokat szítani ellenük. nem állítom, hogy az a kultúra jó, csak azt, hogy más és jobb(valamint tisztességesebb) lenne elfogadni, mint rájuk kényszeríteni a saját értékrendünket.
tanulni pedig bárkitől lehet. a tanulás feltétele nem az, hogy valami/valaki jobb legyen(mert ilyen nincs), hanem az, hogy más legyen(nem, nem a buzikra gondoltam). az emberiség mindenesetre többet tanult ostoba állatoktól, mint földöntúli szuperintelligenciáktól, akik ha léteznek is a mondandójuk egész biztosan nem találna értő fülekre.

kiegészítésnek még hozzátenném, hogy a mi civilizációnkban is megmondják, hogy mit gondolhatsz, és mi az üdvös neked. mi pedig ostoba birkák módján megyünk is arra amerre terelnek, vagy ha nem akarunk, akkor amerre a terelt tömeg kényszerít. pont ugyanúgy mint náluk. a különbség legfeljebb annyi, hogy a vezérbirka(aki azt hiszi magáról, hogy ő a pásztor) másképp és máshová terel.

2009. szeptember 2 07:44:49

Csak annyi, hogy nem minden az, aminek láccik.Smiley A kulcsszó: a TÉNY, és valóban ez a lényeg (amiről Su írt: 2009-08-31 10:06:43 ) Ezért nem érdemes ilyen vitákba belemenni, de ezt csak mindenki saját maga döntheti el


2009. szeptember 1 14:09:50

"Nincs is olyan ember az információs korszakban, aki ...független véleményalkotásra lenne képes"
De igen, hogy ha több forrásból tájékozódik az ember. És ez inkább az amerikai tájékoztatásra vonatkozik. Mellesleg Jackonak ezen a téren eléggé kedveztek, szóval nem hiszem hogy ez rám vonatkozna.

"Tavistock-hálózathoz tartozó gondolati műhelyekben szakértők dolgozták ki a számukra,"
Ez elég összeesküvés elmélet szerű. De lehet benne valami. Mit javasolsz, ne foglalkozzunk ezentúl a hírekkel, vagy tájékozódjunk szélesebb körben. Mellesleg ez alapján Amerikát kéne szeretnem, mivel Irán elég ellenséges vele szemben.

MJ-ről általánosan jó a vélemény, Iránról általánosan rossz. Ezt nem nekem kellett volna linkelned.

"a társadalom életébe megfelelő irányultsággal illeszkedjenek be a kívánatos normák, szabályok és értékek elsajátításával"
Hahó! Én linkeltem azt, hogy nálunk is fejbelövéssel kellene díjazni a devianciát.

Akárki (és nem Splashdown) kiemelnéd mi vonatkozik rám? Vagy azért küldted nekem, hogy megmegyarázd Splashdown viselkedését?

2009. szeptember 1 10:35:04

Senkiknz, előkerestem neked valamit, szeretném, ha ezt még elolvasnád hiteles? nem hiteles? Smiley.. azért egy olvasást megér Smiley csá

http://www.delilap.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=223&Itemid=1

2009. szeptember 1 09:37:51

Hát igen. Így kell megírni azt a kommentet, amiben tényleg semmi hasznavehető nincs. Grat, agyő.

2009. szeptember 1 09:21:03

hát nem egészen így történt. úgy látszik szenilisebb vagy, mint én. sztárcsináldáról nem volt szó. és nem azzal jöttél, hogy bezzeg iránban ilyesmit nem lehetne megcsinálni, hanem azzal, hogy iránban milyen csodálatos az igazságszolgáltatás. zahra kazemi esete bizonyítja, hogy télleg csodálatos....

megkértelek, hogy idézz, hol magasztaltam amerikát, de nem tetted. vajon miért?

te tényleg ilyen tudatlan vagy, aki nem ismer konkrét példákat, hogy mi történik azokban az országokban, amelyikeket saját magad felhozol példaképnek? próbálj meg először tájékozódni, nyisd ki két szemed, hátha sikerül.... nem könnyű az biztos... ez olyan, mintha a hülyének mondanám, használd a fejed kisfiam! Smiley

de én nem akarom összemérni az iráni rendszert az amcsival. te hozakodol állandóan elő az amerikaiakkal, nem én. nálad ez már betegség, mutasd meg magad orvosnak. Smiley

2009. szeptember 1 07:38:02

Nem tudom, lehet a szenilitás jele, vagy csak lusta vagy olvasni, de így történt:

Én felhoztam, hogy Amerika szégyene ez a sztárcsinálda, bezzeg más országban pl Iránban nem lehetne ilyesmit megcsinálni. Ekkor te barbár népnek nevezted Iránt és beindult a vita.

Te akkor magasztaltad Amerikát, amikor én Iránt, vagy Kubát, vagy Ayatollahot, vagy amikor barátomnak fogadtam Castrot.

Most már két használható kommented van, amiben végre konkrétumot írsz. Az előzőben leírtad, hogy megy Iránban a választás, meg pár egyéb dolgot, amire én azt mondtam, hogy akkor nézz utána a MIC-nek és aztán mérd össze ismét az iráni rendszert az amcsival.

2009. augusztus 31 22:18:23

nem mindíg jó tapasztalatokat szerezni, mint azt zahra kazemi esete is mutatja…. jobb ha az ember lehiszi azt amit mondanak, mert különben nem lesz alkalma elmondani , hogy mit tapasztalt. ha én tapasztaltam volna az iráni igazságszolgáltatást, valszeg nem itt lennék most. amint látod, ha leszóltam iránt, akkor talán nem egészen ismeretlenül. mellesleg nem tudom mit tanulhatnánk a jelenlegi irántól (nem a perzsa civilizációról beszélek) amikor a lakosság túlnyomó többsége írástudatlan. ha mindenáron tanulni akarunk, találhatunk jobb példát is, mint irán. és nem is kell olyan messzire menni ahhoz. akinek ayatollahra vagy szüksége, aki megmutatja hogy mit szabad mondani, csinálni és gondolni, azt már megbaszta a tudodki….

2009. augusztus 31 19:36:51

nem tudom, lehet ez a szenilitás jele, de fogalmam sincs hol magasztaltam az usát. felidézhetnéd nekem léccives ? te kevered ide a kezdettől fogva amerikát azzal, hogy az iráni demokráciát az amerikaihoz hasonlítottad. de miért pont az amerikaihoz ? miért nem a magyarhoz, vagy az albánhoz esetleg az észak-koreaihoz, ha már ott tartunk ? nem tudsz egy tárgyra koncentrálni ? miért kell szálasit meg eisenhowert idekeverni ? mi közük van michael jacksonhoz ? télleg, tegnap kifelejtettem a sorból, hogy a kiskutya retkes faszába jön ide a military-industrial complex ?…. mellesleg honnét tudod, hogy a kiskutyának retkes a fasza ? azzal játszadozol talán?

2009. augusztus 31 19:34:30
Su

látom nem érted a lényeget. a lényeg nem a híradón van, hanem azon, hogy ami a számodra tény, azt nem tapasztalati úton gyűjtötted, hanem hallomásból. márpedig akkor az már nem feltétlen tény. lehet, hogy igaz, lehet, hogy nem. még a hazai dolgokkal sem lehetsz teljesen tisztában, nemhogy azzal, ami a világ másik felén zajlik. olyan rendszer nincs, ami tökéletes, mindnek van napos és árnyoldala. ami az ostobaság, az az, ha valaki leszólja az egészet ismeretlenül is. én ezt kifogásoltam. lehet, hogy azoknak ott iránban kurva szar, de ez még nem jelenti azt, hogy nem lehet tőlük semmit tanulni. azt meg pláne nem, hogy nekünk kellene elítélni, vagy változtatni raja.

2009. augusztus 31 10:06:43

1.) Guantanamó úgy jött ide, hogy Te az amcsi demokráciát magasztaltad, én meg azt mondtam, hogy az csupán képmutatás.

2.) Én felhoztam, azt hogy pl Iránban hogy bánnak a pedofilokkal, Te erre egy egész népet (Iránt) lefikáztál, hogy ott csak idióták laknak.

3.) A médiaribancokat egy kalap alá vettem MJ-vel.

4.) Szálasi egy híres, mára elhunyt történelmi személy, épp mint Jacko. Jacko mellet kiálltatok, kíváncsi lettem volna, hogy egy Szálasi kaliberű ember mellett megtennétek-e.

5.) Churchill a te példádra volt ellenpélda.

6.) "az intelligenciát meg nem árulják a sarki boltban...." Húúú! Te találtad ki, vagy olvastad a hogyan érveljünk ha fingunk sincs semmiről kézikönyvben?

2009. augusztus 31 08:44:58

életem ... tudod, hogy veled vagyok, de most már elég legyen a személyeskedésből....Smiley ő is tudja, hogy nem vagy buta, és szerintem ez zavarja Smiley nagyon erősen elkanyarodtunk a tetkótól ....

2009. augusztus 31 01:40:52

te dadogsz, hebegsz itt össze-vissza, teljesen összefüggéstelen dolgokat hozol fel, aminek se füle, se farka. te meg tudnád nekem mondani, hogy a kiskutya retkes faszába jön ide a kubai amerikai börtön? és irán? és tent city? és o.j. simpson? és britney, madonna, molnár anikó, kelemen anna meg a többi médiaribanc (akiket, úgy tűnik olyan jól ismersz)? és szálasi ferenc? és winston churchill? hogyan hasonlíthatod churchillt egy elmaradott, szakállas allah őrültjéhez? tudod-e, hogy churchill demokratikusan meg volt választva, addig amíg ezt az őrültet a tőle egy icipicit kevésbbé őrültek nevezték ki? de tőled ugye ez sem meglepő, mert szerinted ugye iránban demokrácia van, ugyanúgy, mint amerikában... meg ugye nagy-britanniában.

még szerencse, hogy nem ilyen lököttektől függ a btk, mint te. bár aki ilyen IQ szinttel rendelkezik, nem kell nyugtalankodnunk. de szerintem iránban nagy karriert arathatnál. az viszont elég nagy baj, hogy nem akarsz elmenni sem iránba, sem amerikába, mert ezzel csak a saját, szeretett hazádat bünteted Smiley. mondd már meg nekünk mit ártott neked ez a szegény kis ország, hogy ilyen kegyetlen vagy vele szemben? bár lehet, hogy amerikában tömeges örömujjongás fog kitörni, ha megtudják, nem akarsz kimenni oda. Smiley

2009. augusztus 31 01:09:14

nahát, ez egy klasszikus önhergelés amit csinálsz (Ne izgasd föl magad – mert nyomban fölizgatod a többieket is Smiley) Vedd már észre, hogy Jacksonnal (és a többi hírességgel) kapcsolatban nincs igazság. Hírek és szóbeszédek vannak ezért mindenki azt gondol, amit akar. És miért ne mondhatná el. (Úgy csinálsz, mintha életedben nem találkoztál volna ellentétes véleménnyel. Pedig van ilyen, mert egyszerűen más a meggyőződése, vagy nem mondod el érthetően) A média úgyis ráugrik, sok könyvet fognak kiadni amiben "érdekes" részletek lesznek.Smiley És minden csoda 3 napig tart Lazíts..(de lehet kiskutyafaszázni is Smiley)

2009. augusztus 31 00:36:07

1.) Kubát kurvára nem dicsőítettem, de mindegy. Castro-t még annyira sem. Antikommunista vagyok.

2.) Hogy a kiskutya retkes faszába jön ide Kuba? Mert megemlítettem egy ottani amcsi börtönt? Ki a faszt érdekelnek a helyi igazgatású börtönök Kubában?

3.) Én egy afféle fasiszta állat vagyok, akit csak a saját hazája érdekel, se Iránba, se Amerikába nem óhajtok emigrálni, csupán példa ként hoztam fel mind a kettőt.

4.) NEM MONDTAM, HOGY JACKO PEDOFIL,CSAK AZT HOGY LEHET, NEM MONDTAM, HOGY IRÁNBAN JOBB A DEMOKRÁCIA MINT AMERIKÁBAN, DE AZT ÁLLÍTOM, HOGY A BTK-JUKBÓL ÁT LEHETNE VENNI PÁR DOLGOT.

5.) Ha a hülyeség második generációnkét öröklődik, kibaszott nagy zsenik lesznek a kölykeid. (Csak, hogy értsd, lehülyéztelek.)

2009. augusztus 30 21:59:19

én nem szoktam híradózni, pontosan az ilyenfajta agymosás miatt. az embert agyonbombázzák információkkal és nincs ideje megállni és főleg elgondolkodni egy pillanatra, hogy egyáltalán elképzelhető, feltételezhető-e, amit állítanak.

jobban szeretem a tényeket. ez esetben tény az, hogy khamenei ayatollah nem rendelkezik semmiféle egyetemi vagy ehhez hasonló végzettséggel. de ennek ellenére teljhatalma van az ország ügyei felett, holott nem a nép választotta meg őt. ez is tény. továbbá az is tény, hogy három ember közül választhat az iráni nép, mindhárom az iszlám forradalmi tanács által van kinevezve. az is tény, hogy e három jelölt közül kikerülő győztes miniszterelnök (ahmadinejad), érdeke, hogy khamenei tetszésének megfelelően kormányozza az országot, mert khamenei bármelyik határozatot megvétózhat (joga van rá), ami neki nem tetszik. ezek mind tények. ha ez demokrácia, akkor én vagyok a római pápa. folytathatnám tovább, de van értelme?

2009. augusztus 30 19:11:00
Su

hát ha már különböznek, akkor össze lehet őket hasonlítani. nyitott elmével ez nem lehet probléma. ítéletet mondani bármelyik felett úgy, hogy nem próbáltuk ki, az az igazi ostobaság.(nem kötelező kipróbálni, de ha nem próbálod akkor ne is ítéld el)
az meg amit hallasz az a fele sem igaz vetélkedőbe való. mondtam már, hogy nézz meg egy magyarországról szóló híradást. közelében sincs egyik sem a valóságnak pl


2009. augusztus 30 08:49:13

amint látom, itt nagyon elszabadult a pokol, azt hiszem jobb ha ezeket hagyjuk ott ahol vannak. ha valaki az iráni demokráciát az amerikaihoz hasonlítja, annak valami nagyon nincs rendben a fejében, tehát érvelni az ilyen emberrel annyi mint falra hányni a borsót.

érdekes, te hallottál az amerikai bortönről kubán, de úgy látszik nem hallottál a kubai börtönökről kubán... mert azok is vannak ám. és ott vannak ártatlan írók és újságírók, akik 30 év börtönre vannak ítélve, csak azért, mert castro barátodnak nem tetszett az, amit írtak. nem is tudom, miért nem lövette őket főbe... ha már eccer kubán járunk

saaaaajt, te meg bazd meg a saajtodat és törődj a magad dolgával

2009. augusztus 30 02:36:27
Su

belénk van kódolva, hogy elhisszük amit a média mond. gyerek korunkban könyvekből és mások által állított dolgokból tanulunk, mikor felnövünk, akkor már nehéz nem hinnünk a hasonló információknak.

2009. augusztus 27 20:37:22

Nem dicsőítettem Iránt, a vezetőit még kevésbé, bezzeg ti MJ-t. Nem mint művészt kritizáltam. SŐŐŐŐŐŐTTTT!!!! Mindenki, ismétlem a hülyék kedvéért mindenki elismerte a tehetségét.

Iránról: ott van az egy főre jutó legtöbb halálos ítélet, ráadásul a szemita törvények szerint ítélkeznek, mi szerint egy lány nemrégiben kikapartathatta egy férfi szemét. Nem rossz mi?

Amerikáról: a demokrácia fellegvára, korunk talán egyetlen szuperhatalma (bár ez sincs kőbe vésve). Hallottál már Guantanamóról? Amerikai börtön Kubában. Különböző módszerekkel vallatnak, mint vízkúra, napokig való ébrentartás stb. Linkeljek cikket? Egy 19 éves férfi szabadult nemrég, MERT NEM VOLT BIZONYÍTÉK ELLENE! 7 évig ült. Számolj csak utána, hogy a szerinted demokratikus amcsik egy hány éves gyerek életét tették tönkre!

De maradjunk az amerikai kontinensen. Keress rá Tent City-re. Azt hiszed a jenkee börtönökben nincs nemi erőszak? Ott webkamerán közvetítették a nagy nyilvánosság számára okoska. Ez aztán a demokrácia, hú de jó. Jól értesültnek tartod magad? Akkor nem térek ki Amerika közel-keleti háborús bűneire. Esetleg linkeljem? Vagy nem vagy olyan hülye és megkeresed magadnak. Amerika a képmutatás hazája, Irán legalább nyíltan szadista. Ja és én csak a hazám csodálom.

2009. augusztus 27 19:21:37

na végre, kibökted a frankót Smiley : híradásokra hagyatkozunk, és van aki ennek hitelt is ad Smiley

2009. augusztus 27 19:04:15
Su

erre csak azt mondanám, hogy nem tudhatod, nem élsz ott. ha csak a híradásokra hagyatkozunk, akkor nálunk is ugyanez a helyzet. csak nálunk a cigányok vannak terrorizálva a híradások szerint. az, hogy a valóság más, az más országok lakóit nem érdekli(majd legfeljebb akkor, ha a sok ingyenélő oda megy élősködni mint politikai menekült)

2009. augusztus 27 17:51:27

nem tudom, te azon kívül, hogy elolvasod, figyelembe is veszed amit írok? mert a kérdéseid többségére a választ megtalálhatod a 18:24 órakor küldött üzenetemben Smiley.

ha neked iránban demokrácia van, akkor az egész földkerekségen annak kell, hogy legyen. néhány hete volt ott elnökválasztás, hát mit mondjak... pár embert agyonlőttek a hatóságok, néhány ezer embert elhurcoltak, letartóztattak, börtönben kínozták, egyeseket meg is erőszakolták (igen, ott a börtönben). csodálatos volt az egész Smiley. télleg, mint amerika.... vagy magyarország Smiley. azt hiszem, hogy az iráni "demokrácia" iránt érzett csodálatod mindent elmond rólad, felesleges hozzá többet fűzni .

2009. augusztus 27 16:09:41

hmmmm.... a cupák de finom volt Smiley Smiley! ne aggódj, én is veled leszek, most már csakazértis Smiley!

2009. augusztus 27 16:05:41

egyszerű emberek, ha egymásra találnak... Smiley

2009. augusztus 27 10:32:08

cupák! SmileySmiley én veled vagyok! SmileySmiley

2009. augusztus 27 01:28:22
Su

jajj, ne már. rögtön sajnálni kezdem. milliárdnyi ember van akinek sokkal szarabb élete volt és van. ő legalább elérte azt, hogy változtatni tudjon rajta és nézd meg mit kezdett vele. szarrá szabatta magát, elszórta a vagyonát és tönkretette az életét. nem, nem mások tették tönkre neki, hanem ő maga. az, hogy az anyagi függetlenségével nem tudta elérni, hogy jól érezze magát a bőrében, az egyedül az ő hibája. mások sokkal rosszabb körülmények közt is megtalálják az életcéljukat, képesek teljes életet élni, ő meg képtelen volt erre. ennyi. az, hogy pedo volt vagy sem kurvára nem számít se neked, se nekem és se senki másnak.
a tény az, hogy ő volt az, aki nem tudott élni az elért lehetőségekkel, tény, hogy ő volt az, aki gyanúba keveredett, a többi fikció. mondtam már, hogy a lehetőség benne volt a pakliban, se több, se kevesebb, a többi duma, meg bizonygatás csak illanó fing a szélben.

2009. augusztus 26 22:44:25

Hát én arra is kíváncsi lennék, hogy Te honnan ismered ennyire, hogy mennyi bizonyíték kell Iránban egy ítélet meghozatalához, de aligha hiszem, hogy tudnál erre érdemben válaszolni. Mondom érdemben.Mellesleg ott is demokrácia van mint pl. Amerikában. Említettem az OJ ügyet is, ha figyeltél, amit a magasabb szintű kultúra nevében hagytak ítélet nélkül. Bocs, egy bizonyítottan bűnös embert engedtek el, aki utána könyvet írt erről, filmet forgattak róla, etc, etc, oszt egész jól jött ki egy kettős gyilkosságból.

Ja és akkor most mondd meg szépen, hogy mi kellett volna még MJ-nek? Milliókat keresett, ilyenek imádják mint ti, még halála után is. Ja igen, az hogy ne csesztessék. Csak hogy ő ebből élt. Épp mint Britney, Madonna, Molnár Anikó, Kelemen Anna, meg a többi médiaribanc.

Na menjetek vegyetek néhány CD-t, mert a kiadó még nem húzta róla le az utolsó bőrt.

2009. augusztus 26 19:25:51

nincs mit Angyalkám Smiley. Bocsi, hogy ilyen alpári stílusban szóltam be, de tudod kálmuska nem ért más kifejezéseket Smiley.

szerintem is MJ többet adott a világnak, mint amennyit kapott tőle... és itt nem pénzről beszélek. vagyona és népszerűsége ellenére boldogtalan volt, mert soha nem lehetett neki olyan gondtalan gyermekkora, mint más gyerekeknek. egész életében elveszett gyermekkorát kereste és sajnos nem találta meg. neverlandet is azért alapította meg, hogy más gyerekeknek ne legyen olyan szomorú gyermekkoruk, mint az övé volt. ezzel sok gyereket tett boldoggá, viszont 1-2 szülő kihasználta a helyzetet, hogy anyagi hasznot húzzon belőle. egyeseknek ez elég ahhoz, hogy azonnal megbélyegezze: "valószínűleg pedofíl"! mert ugye gyanú alapján az egész világot meg lehetne bélyegezni. a szomszédom szereti a gyerekeket? akkor valószínűleg pedofíl... meg természetesen annak a szomszédja is az és így tovább... néhány barbár országban (mint például iránban ugyebár...) elég a gyanú ahhoz, hogy valakit bűnösnek nyilvánítson az elvakult, többségben írástudatlan tömeg. szerencsére mi ettől civilizáltabbak vagyunk, kivéve egynéhány szerencsétlent...

2009. augusztus 26 18:24:07

2009. augusztus 26 06:02:51

#19
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

kedves kalmuska61!

szart se tudsz semmiről, nem kérdezett téged senki. egy megkeseredett ember vagy, akinek az okoz örömet, ha kötöszködhet. egyáltalán nem hat meg a cinikus hangvételű véleményed. ha nem szereted MJ-t, az a te bajod. még szerencse, hogy többségben vannak, akik szeretik. akármennyire is fáj neked, ez sajnos így van, és ezzel nem tudsz mit csinálni. Smiley jó lenne, ha végre békén hagyná mindenki ezt a szerencsétlent, mert azt úgy gondolom eleget kapott már, amíg élt. neki ez már komoly megváltás volt. és igen, egyszer el fogok menni a sírjához, és megnézem nevörlendet is. talán nem tetszik valami? ... igazán sajnálom, hogy ilyen szegényes a gondolkodásod neked és a hozzád hasonlóknak. nem tudjátok mit jelent a rajongás, mit jelent megérteni egy üzenetet, mert nincs annyi eszetek, hogy felfogjátok.

2009. augusztus 25 19:40:07

#14
angyalka85

Csatlakozás időpontja: 2009.08.15
Üzeneteinek száma: 171

egyébként te sem ismerted, és mégis ítélkezel, mert egyszerűen olyan birka vagy, mint a többi ember. és esküszön, hogy ezt nem személyeskedésből írom. a magánéletedben is feltételeket szabsz, hogy ki szerethet téged? ... mert nagyon ez jön le. ha valamiben nem felel meg neked, akkor repülhet. amíg nem derül ki a hibája addig örülhet, hogy veled van. oké, tudom, hogy semmi közöm hozzá, és ez végképp nem tartozik ide, elnézést kérek miatta. de nekem akkor is ez jön le Smiley

Nem ki szerethet engem, hanem kit szerethetek én a kérdés. (És igen repülhet.)

Nem utáltam MJ-t, de számomra akkor is kérdéses a múltja.

Aki gyerekeket molesztált, lásd kilences hozzászólás.

Ha nem akkor nincs hozzáfűzni valóm.

2009. augusztus 25 20:07:32
Összes hozzászólás